Online Training: Commercieel Telefoneren Basics

Als verkoper is het één van je belangrijkste taken om je klanten door een crisis te leiden. Op vraag van onze eigen klanten hebben we een training uitgewerkt om te leren hoe je in social distancing klanten kan bereiken, hoe je hen kan overtuigen en hoe je die inspanningen ook in resultaten kan omzetten. Het is niet eenvoudig, maar wel aan te leren.

Onze compacte online training leert je toepasbare technieken en methodes om contact te houden bij bestaande klanten en met hen ook langetermijnrelaties uit te bouwen.

Doelgroep

Deze training geeft rendement aan de inspanningen van iedereen die contact heeft met klanten: inside sales, accountmanagers, business developers, technisch-commerciële medewerkers, maar ook managers en ondernemers. Ook voor junior verkopers is deze training een ideale voorbereiding op een professionele belactie voor het contacteren van potentiële klanten.

Doelstellingen

  • Contact houden met nieuwe- en bstaande klanten
  • Klanten via de telefoon overtuigen om een volgende stap te zetten
  • Initiatief nemen
  • Een proactieve mindset hanteren
  • Omgaan met bezwaren en klachten
  • Rendement geven aan je verkoopinspanningen
  • Meer plezier hebben in het telefoneren

Actieprijs: €200 i.p.v. €250

 

  • Sessies:
    • Thursday 19 Nov 2020
  • Start- einduur:
    • 17.00 - 19.00
  • Locatie:
    • Online training
  • Trainer:
    • Werner Danneel
Online Training: Commercieel Telefoneren Basics