Artikels
- Must read: de 5 favoriete verkoopboeken van onze trainers
- Prospecteren via e-mail? We’ve got you covered
- Hoe krijg je de juiste personen aan de lijn nu iedereen van thuis werkt?
- Start het nieuwe jaar met het bouwen van een echte verkoopmachine
- Lockdown-gewoontes om mee te nemen naar 2021
- Leerproces van 'OO' tot 'OB'
- Lachen met je ogen
- Connecting-Expertise over de voordelen van het Young Graduate Program
- Hoe de economie zich zal herstellen en wat je als verkoper nu moet doen
- Het nieuwe normaal voor enkele weken, langer of altijd?
De verkooporganisatie als onderdeel van het strategisch groeiplan
Wanneer bedrijven groeien gaat het in eerste instantie om het verbeteren van de producten en diensten die worden aangeboden en over het optimaliseren van de operationele excellentie. Het zijn echter de manier van zakendoen en het omgaan met klanten die een kantelmoment veroorzaken in het groeiproces. Het professionaliseren van de verkooporganisatie en verkoopaanpak wordt dan een cruciaal onderdeel van het strategisch groeiplan.
InventiAcademy koos de drie panelleden met een welbewuste reden uit. Brezan, SKP en Group Suerickx zitten midden in het veranderingsproces van hun verkoopaanpak en -organisatie én bekijken verkoop als een cruciaal onderdeel om hun toekomstige groei te realiseren. Door midden in het veranderingstraject te zitten brengen ze vanuit hun eigen ervaring boeiende en leerrijke inzichten over de uitdagingen, valkuilen en opportuniteiten die dit proces met zich meebrengt.
