De verkooporganisatie als onderdeel van het strategisch groeiplan

Wanneer bedrijven groeien gaat het in eerste instantie om het verbeteren van de producten en diensten die worden aangeboden en over het optimaliseren van de operationele excellentie. Het zijn echter de manier van zakendoen en het omgaan met klanten die een kantelmoment veroorzaken in het groeiproces. Het professionaliseren van de verkooporganisatie en verkoopaanpak wordt dan een cruciaal onderdeel van het strategisch groeiplan.

InventiAcademy koos de drie panelleden met een welbewuste reden uit. Brezan, SKP en Group Suerickx zitten midden in het veranderingsproces van hun verkoopaanpak en -organisatie én bekijken verkoop als een cruciaal onderdeel om hun toekomstige groei te realiseren. Door midden in het veranderingstraject te zitten brengen ze vanuit hun eigen ervaring boeiende en leerrijke inzichten over de uitdagingen, valkuilen en opportuniteiten die dit proces met zich meebrengt.

Download

De verkooporganisatie  als onderdeel van het strategisch groeiplan
De verkooporganisatie  als onderdeel van het strategisch groeiplan
De verkooporganisatie  als onderdeel van het strategisch groeiplan
De verkooporganisatie  als onderdeel van het strategisch groeiplan
De verkooporganisatie  als onderdeel van het strategisch groeiplan